onsdag 29. desember 2010

Jul i heimen.


Årets juletre .
Hentet i skogen til broren min.



Ett julepyntet kjøkken.
Denne tallerkenen med nisse på er fra da jeg var liten
så den passer jeg ekstra godt på.



Pepperkake teppet må opp i jula



Litt stæsj på kjøkkenbordet.
Lyset har jeg dekorert selv.



Selv dekorerte lys til jul.



Disse nissene har jeg gått på kurs og laget for en del år siden.
De er fremme jul etter jul.
Det er det som er så fint med jule pynt den blir aldri for gammel.
Koselig å ta fram ting år etter år.



Det har nok blitt kaldt ått nissemor og nissefar.
Hunden koser seg også ved ovnen.
Disse helige figuren er både støpt og malt i butikken til tanta mi.
Keramikkstua i Moss.



Nissemor og nissefar .
Disse har jeg strikket selv.


GOD JUL TIL ALLE FRA MEG!

1 kommentar:

  1. Så koselig du har stelt til jul. De lysene var bare helt nydelige.

    SvarSlett