torsdag 27. oktober 2011

Kort

Jada kommer nok et innlegg med kort.
Det har vært barnedåp til lille Alva som jeg er mormor til
og i den anledningen måtte jeg jo lage kort .
Dette første kortet måtte jeg lage for Emil
for han er jo stolt onkel i en alder av 10 år .
Over her er innsiden.



Og sånn ser forsiden ut.
Her har jeg brukt 3d metoden.
Nå ha det kommet ark som man bare kan trykke ut motivet.
Så da er det enklere enn og måtte klippe.


Så har jeg laget en eske til Alva fra meg og min mann som
jeg la gaven i.

Inni har jeg stemplet to tekster
som er veldig koselige.


Denne har jeg laget for en dame som skulle i
navnefest til oldebarnet sitt.

Pyntet den litt annerledes en Alva sin.

men brukte samme tekstene inni.
Den lille som ligger ved siden av
har jeg laget så en kan skriv hvem det er fra på.
Og under sommerfuglen kan en putte penger som er gaven.






JULEKORT

Ja enten vi vill eller ikke så nærmer det seg snart jul.
Så da er det tid for julekort.
Var på julekort kurs på Hobbyhuset i Hamar
og der fikk jeg nye ideer.
Alltid moro med kurs.

Så her kommer noen bilder av julekortene jeg har laget.





Håper dere likte det dere så .






HA EN FIN DAG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar